Szállítás és Fizetés

FIGYELEM! Weboldalunk magánszemélyeket szolgál ki, céges vásárlást nem áll módunkban elfogadni.

Szállítási feltételek

A megadott szállítási és fizetési feltételek csak magyarországi címekre való kiszállításra vonatkoznak.
Weboldalunkon feltüntetett áraink nem tartalmaznak áfát, így nem is kerül felszámításra, a vállalkozás alanyi adómentes.
A rendeléseket Magyarország területén a GLS futárszolgálat és Magyar Posta szállítja ki. Szállítási díj GLS futárral egységesen 1.990 Ft. Magyar Posta házhoz szállítási díja 1.990 Ft, Csomagautomata/Posta Pont és postai kézbesítés 990 Ft. Baján belül történő házhozszállítás esetén a szállítási díj ingyenes. 18.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. MPL kiszállítás választása 3.500 Ft adminisztrációs díjjal jár, amit a díj előreutalásával vagy a csomag átvételekor kell kifizetni.

Házhozszállítás:

A házhozszállításra a megrendelés leadásától számított 2-3 munkanap alatt kerül sor GLS kiszállítás esetén, míg MPL futárral 7-10 munkanap a becsült kiszállítási idő. A GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki a csomagokat.

CsomagPont/Automata:

A CsomagPontra/Automatába történő szállításra a megrendelés leadásától számított 1-2 munkanap alatt kerül sor GLS esetén.

A Posta Pontra/automatába történő szállításra a megrendelés leadásától számított 7-10 munkanap alatt kerül sor MPL esetén.

Személyes átvétel:

A személyes átvételre telefonon előzetes egyeztetést követően kerülhet sor. Átvétel a 6500 Baja, Dózsa György út 74. címen történik.

Baján belüli házhozszállítás:

A Baján belüli házhozszállítás előzetes telefonos egyeztetést követően történik.

Fizetési lehetőségek

Utánvétes fizetés:

A futárnak kell kifizetni a megrendelt termékek és a szállítás összköltségét a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával. Az utánvétes szállítás díja GLS futárral 1.990 Ft.

Előre utalás:

A megrendelés végén, illetve a visszaigazoló e-mailben kapott összeget (a szállítási költséggel együtt) kell átutalni számlaszámunkra. Az előre utalással rendelt termékeket csak az átutalás beérkezése után készítjük el és küldjük el a megrendelőnek. Utalást csak magyar bankszámláról tudunk fogadni. Utaláshoz szükséges adatok:

  • Név: Musza Anikó E.V.
  • Bankszámlaszám: 12065006-01856222-00100005
  • Banknév: Raiffeisen Bank
  • Közlemény: Megrendelés azonosító (Megrendelésszám)

Készpénzes fizetés:

Személyes átvétel esetén állhat fenn és helyben fizethető. Szállítási költség nincs, a megrendelést a Dekorstúdióban veheted át (időpont egyeztetés szükséges).

Online bankkártyás fizetés: 

Bankkártyás fizetéshez nem szükséges a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. A megrendelés végén az OTP Simplepay fizetési felületen. Kártyás fizetési lehetőségek:

  • MasterCard bankkártya
  • Visa bankkártya
  • Maestro bankkártya

Személyes átvétel folyamata

  1. Minden megrendelővel egyeztetünk telefonon, a kiszállítás érdekében pontos címet adj meg, melyen valaki tartózkodik a fent említett szállítási időben. A szállítási napot előzetesen ki fogjuk jelölni a telefonos egyeztetés keretében.
  2. A futárszolgálat e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a weboldal közvetlen linkjét.
  3. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy CsomagPontba/automatába.
  4. A második e-mail értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod meg, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
  5. Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. 3 kézbesítési kísérlet lesz.

CsomagPontra/automatába való szállítás folyamata

  1. A futár SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomagja megérkezett a CsomagPontba. A csomag átvételéhez a megrendeléskor megadott e-mail címre küldünk egy értesítést, amely tartalmazza a csomag kódját és a csomagpont/automata helyét.
  2. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét.
  3. Amennyiben a címzett nem veszi át a csomagot az értesítést követő 3. munkanapon, e-mailben emlékeztetőt kap.
  4. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.